ställ in ditt sikte på något positivt

här var vi jävligt usla på att uppdatera jaaa!
Men vad gör man, Har haft fullkomligt fullt upp.
Igår tex, Åkte hem från nybro. 
bytte buss och hamnade på 121an och landade i bergkvara för att förbereda mig med goa budar inför kvällen.
folket kom runt 8 halv 9, 
alla blev berusade som svin, runt 4 tiden tystnar det och jag vaknar dagen där på på golvet med
en riktig fet värk i hela kroppen, försöker städa upp i huset utan att spy. 
Ska notera att rebeccas hus såg ut som sviten från Hangover 1!!!
åkte hem vid nio på morgonen, sanna aida och jag mådde bajs och gick till mcdonalds för att käka frukost, 
det va vi och en familj till där typ. haha
sen har jag bara sovit halva dagen ungefär, 
Nu ska jag försöka få tag i min pojkvän, sen blir det lite Idol kik vid 8!
Puss
1 kommentarer
Postat av: PAtricia

följa varandra via bloglovin? :D

2011-09-05 @ 02:35:27
URL: http://postgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0